MojiPhone

V posledných týždňoch ste si mohli všimnúť časté výpadky nášho webu iPhoneMánia.sk, ktoré boli spôsobované tým, že „Aplikácia prekročila pridelený limit systémových zdrojov servera“. V praxi to znamená, že náš web vraj do veľkej miery zaťažoval server pôvodného hostingu a po prekročení určitej hranice, bol nastavený na obmedzenie stránky a zobrazenie uvedeného hlásenia. Podpora zo strany hostingu bola minimálna, aj keď garantovali 100% dostupnosť, takže som skúšal všetko možné. Optimalizoval som databázu, vypol a vymazal všetky nepotrebné doplnky, spustil som cache stránok, vymazal som všetko nepotrebné, čo by mohlo zaťažovať server, no výsledok bol ten, že som len predĺžil dobu medzi výpadkami, no neodstránil som problém. Ďalšia vec, čo zostávala, je možnosť zle naprogramovaného dizajnu a jeho výmenou by sa podľa všetkého problémy odstránili. Avšak, aktuálny template využíva viac, ako tisícka ďalších spokojných majiteľov zahraničných webov, tak prečo nepozorujú podobné problémy ? Vtedy ma, ako posledné riešenie, napadlo zmeniť hosting.

Webhosting iPhoneMánie sponzoruje WebSupport

V mojom prípade bol tou najjasnejšou voľbou WebSupport, ktorý je vo svojom obore jednotkou na slovenskom trhu. Veľmi ma zaujala ponuka pre podporu zaujímavých projektov a za pomoci známeho, sme kontaktovali Michala Trubana, ktorý taktiež patrí medzi Apple fanúšikov a nemal žiaden problém poskytnúť pre iPhoneMániu sponzorovaný hosting. Týmto by som sa chcel obom veľmi poďakovať za túto príležitosť.

Podpora zo strany WebSupportu pri migrácií webu, bola vynikajúca a každý vzniknutý problém sme spoločne vyriešili. Je vidieť, že im záleží na každom zákazníkovi a snažia sa v každom prípade pomôcť. Oproti pôvodnému hostingu je už len toto veľký krok vpred, nehovoriac o tom, že sa odstránili problémy s nedostupnosťou.

Poradňa

V poslednej dobe mi stále viac a viac fanúšikov webu píše s prosbou o pomoc s ich problémom na Apple zariadeniach. Všetkým som sa snažil odpovedať, čo najrýchlejšie, no bol by som rád, keby sa v tomto zapojila aj naša komunita. Preto som vytvoril sekciu Poradňa, v ktorej môžete smelo klásť akékoľvek otázky a získať tak odpovede, nie len odo mňa, ale aj od iných užívateľov, ktorý môžu mať s daným problémom viac skúseností.

Na ukážku som vytvoril pár jednoduchých otázok a sám som aj na ne odpovedal. Neprihlásený užívatelia budú môcť zobrazovať a pokladať otázky, no v prípade odpovedí, budú musieť byť prihlásený na našej stránke. Po položení otázky budete vždy vyzvaní na registráciu. Po registrácií môžete dokonca získavať reputáciu, podľa nasledovných pravidiel:

Potvrdenie odpovede iným užívateľom: 15 bodov
Prijatie odpovede: 2 body
Kladný hlas za odpoveď: 10 bodov
Kladný hlas za otázku: 5 bodov
Záporný hlas za otázku: -2 body

Podpora sociálnych sietí v komentároch

Každý systém komentárov prináša svoje výhody aj nevýhody. Na niektorých stránkach nájdeme integráciu s wordpress, na iných s google+ a na ďalších s facebookom, atď. Rozhodli sme sa pre nový systém, ktorý umožňuje komentovať naše príspevky pod vaším účtom na sociálnych sieťach Twitter, Facebook, Google+, ako aj z klasicky z WordPressu.

Nový systém komentárov

 

19. novembra 2012
Fotománia

+