Vlastnú mobilnú aplikáciu pre sledovanie spotreby vydal už aj modrý operátor. Aplikácia nesie názov Moje O2 a je kompatibilná so zariadeniami s operačným systémom Android a iOS. S aplikáciou majú zákazníci svoju spotrebu pod kontrolou, a to bez ohľadu na to, kde sa nachádzajú.
Zákazníci s platbou na faktúru si vďaka aplikácii v smartfóne kedykoľvek skontrolujú koľko pretelefonovali, koľko zaslali SMS alebo MMS správ či koľko dát už preniesli. Zákazníci s dobíjaním kreditu zasa v aplikácii zistia výšku a platnosť svojho kreditu. Okrem toho je k dispozícii aj prehľadný zoznam aktivovaných služieb, balíčkov a stav ich prečerpania. Ak napríklad prečerpáte svoj internetový balíček, aplikácia ho umožní jednoducho obnoviť. Rezidentní zákazníci majú navyše prístup k faktúram.
Do aplikácie je používateľ prihlásený automaticky, pokiaľ má v telefóne vloženú O2 SIM kartu pripojenú na O2 internet. V prípade, že pripojenia cez Wi-Fi, je možné sa prihlásiť’ jednorázovo cez SMS kód alebo prostredníctvom mena a hesla, ktoré ste si vytvorili vo webovej verzii Moje O2.
Aplikácia je kompatibilná s operačným systémom Android 2.3 a vyšším alebo iOS 5.x a vyšším.
[app url=“https://itunes.apple.com/us/app/moje-o2-sk/id778586659″]