Apple si zachoval svoje prvenstvo v rebríčku Best Global Brands už druhý rok po sebe ako najhodnotnejšia značka na svete. Apple sa na tejto pozícii usadil minulý rok, keď z prvej priečky zosadil Coca-Colu, ktorá rebríčku kraľovala dlhých 13 rokov. Tento rok predbehol Coca-Colu aj Google, ktorému patrí druhá priečka.
Hodnota spoločnosti, ktorú založil Steve Jobs a Steve Wozniak je teraz 118,8 miliárd amerických dolárov. Oproti minulému roku, kedy hodnota značky predstavovala 98,3 miliardy dolárov, Apple poskočil o 21 percent. V tejto hodnote značky je započítaných mnoho faktorov, ovplyvňuje ju nielen hodnota samotného brandu, ale taktiež logo i to, ako samotná značka pôsobí na spotrebiteľov.
V prvej päťke najhodnotnejších značiek sa objavilo aj IBM na štvertej pozícii či Microsoft na piatej. Z technologických gigantov je potrebné ešte spomenúť Samsung, ktorému patrí siedme miesto v rebríčku.