Apple spustil nový Twitter kanál zameraný na podporu vlastných zariadení

 

Rozhodne zaujímavý počin zo strany kalifornskej spoločnosti, ktorá sa rozhodla ponúknuť svojim zákazníkom nový spôsob riešenia problém z celým portfóliom zariadení. A to formou Twitter účtu @AppleSupport, ktorý je práve na tento cieľ zameraný. Okrem riešenia problémov zákazníkov bude prinášať Apple cez svoj nový kanál aj rôzne návody a triky pre majiteľov iOS alebo Mac OS zariadení. O populárnosti samotnej značky Apple svedčí aj fakt, že od spustenia účtu, ktoré prebehlo 3. marca tohto roka sa k dnešnému dňu už prihlásilo vyše 176 tisíc záujemcov na sledovanie tohto účtu.

Súvisiacie články

Zdroj: Apple

Disqus Comments Loading...

Vážení čitatelia a návštevníci portálu MojIphone.sk, pre skvalitnenie služieb používame súbory cookies. Prehliadaním tohto webu tak súhlasíte s používaním týchto súborov.