Firma Harris Interactive, ktorá sa zaoberá marketingovým výskumom udelila spoločnosti Apple titul „Značka roku“ v kategórii smartfón, tablet a počítač. Ocenenie je udelené na základe prieskumu verejnej mienky o vnímaní svojich obľúbených značiek, v ktorých sa Apple umiestnil nad ostatnými konkurentmi, ako sú Hewlett-Packard, Amazon, Samsung aalebo HTC. prieskumu sa zúčastnilo viac než 38500 Američanov.
Američania aj naďalej dávajú značke Apple silné hodnotenie,“ hovorí Manny Flores, senior viceprezident spoločnosti Harris Interactive. „Zatiaľ čo ich spotrebiteľské skóre je vo svojich kategóriách silné, čo naozaj vyniká je, že vo všetkých troch kategóriách, v ktorých sa meria značka Apple – Počítače, tablety a smartfóny – jej Brand Momentum skóre je v top 30 spomedzi 1500 značiek, ktoré boli hodnotené v štúdii. To ukazuje, že spotrebitelia ju vnímajú ako značku budúcnosti.
Nový prieskum tvrdí presný opak predchádzajúcej štúdie skupiny Added Value, podľa ktorej sa značka Apple stala „menej inšpiratívnou“ u používateľov.
Sorry, there are no polls available at the moment.
Zdroj: macrummors