Najväčšia sociálna sieť na svete, Facebook, zrejme plánuje expandovať do podobných odvetví, v akých už aktívne pôsobia aj iné spoločnosti. Hovoríme konkrétne o aplikácií Snapchat, ktorá bola už od začiatku známa takzvanými „Príbehmi“, ktoré sú zobrazené na vašej nástenke iba 24 hodín.
Podobný koncept medzi časom prebrala aj sociálna sieť na fotografie, Instagram, ktorú vlastní práve spomínaný Facebook. Avšak, to zrejme nestačilo, a po novom začala 24-hodinové „príbehy“ nasadzovať aj do svojej aplikácie Messenger. Je pravda, že samotné uvedenie tejto funkcie bolo prijaté trochu kontraproduktívne, a nie každý ho zobral ako vylepšenie.
A sága, zdá sa, pokračuje. Facebook totiž testuje najnovšie túto funkciu aj v samotnej aplikácií Facebook. Takže je úplne jedno, či otvoríte Facebook, Messenger, Instagram, či Snapchat. Príbehy vás budú čakať úplne všade. Je zrejme na mieste otázka, či sa tak pomaly nezačína Facebook podobať práva na spomínaný Snapchat. A ak áno, či je to krok vpred.
Zdroj: redmondpie.com