Sociálna sieť zrejme plánuje expanziu aj do televízneho segmentu. Informáciu priniesol The Wall Street Journal, podľa ktorého by sa aplikácia mala okrem Apple TV dostať aj na vybrané set-top boxy. Podľa zatiaľ dostupných informácií by mala aplikácia sociálnej siete priniesť video obsah, ktorý bude sponzorovaný reklamnými spotmi, tak ako tomu je už teraz na sociálnej sieti.
Jedným z dôvodov, prečo sa Facebook púšťa do tohto štýlu reklamy je aj to, že príjem z reklamy v štandardnej podobe na sociálnej sieti prestáva rásť. Dosiahol teda bod, v ktorom už zrejme nebude generovať stále vyššie a vyššie zisky. TV aplikácia má byť jedným zo spôsobov, ako spomalenie, či zastavenie rastu v jednom segmente nahradiť druhým.
Facebook sa na video content zameriava už dlhší čas. Samotné vyjadrenia sociálnej siete hovoria o tom, že tento kanál propagácie by mal byť jedným z prioritných pre smerovanie sociálnej siete, čomu nasvedčuje aj zväčšujúci sa pocit ľudí, spoločností, a organizácií, ktoré video content používajú.
Zdroj: 9to5mac.com