Príbehy, teda fotografie, alebo videá, ktoré na sociálnych sieťach po určitom čase zmiznú, sa stali silnou zbraňou v boji sociálnych sietí. S týmto fenoménom prišla sociálna sieť Snapchat, no ako to už býva, čo je dobré, rozšíri sa rýchlo. A tak dnes už príbehy ponúka okrem Snapchatu aj Facebook, a to v troch svojich produktoch.
Okrem Facebooku a Messengeru tak príbehy ponúka aj fotografická sociálna sieť, Instagram. A práve Instagram zdá sa túto zaujímavú funkciu využil najlepšie. V najnovšej správe totiž avizuje až 200 miliónov užívateľov, ktorý majú dennú interakciu s príbehmi na tejto sieti.
Celkovo sa tak jedná o jednu tretinu. Instagram totiž reportuje 600 miliónov užívateľov. Naopak, Snapchat v dennej interakcií s príbehmi zaostáva o približne 50 miliónov užívateľov. Presnejšie má Snapchat v denných príbehoch 158 miliónov užívateľov. Číslo celkového počtu používateľov nevieme.
Facebook však neustále aspekty prebrané od Snapchatu vyvíja, čo má za následok aj veľký nárast používateľov. Nehovoriac o mediálnej podpore, ktorú Facebook všetkým svojím produktom, vrátane Instagramu ponúka. Bude tak zaujímavé sledovať, či neskôr rozširovanie skopírovanej funkcionality originál úplne nepohltia.
Zdroj: macrumors.com