Najväčšie marketingové tajomstvo Applu bolo odhalené na federálnom súde

Jedno z najväčších súdnych konaní spoločnosti Apple prebieha už druhý týždeň a my sme sa mohli dozvedieť množstvo zaujímavých informácií, ktoré boli doteraz nedostupné pre verejnosť. Phill Shiller, viceprezident celosvetového marketingu Applu, svedčil piatok v patentovom spore so Samsungom na federálnom súde v San Jose, v Kalifornií, kde poskytol malý pohľad na marketing jabĺčkových zariadení.

Apple nepotrebuje robiť nijakú reklamu pri vydaní nového produktu na trh. Namiesto toho sa orientuje na dve hlavné stratégie. Spolieha sa na vytvorenie rozruchu v médiach, pomocou pozitívnych hodnotení a umiestnenie produktov v televíznych reláciách a filmoch.

Podľa magazínu Bloomberg, jeden z pracovníkov spoločnosti Apple úzko spolupracuje s Hollywoodom na tzv umiestnení produktov, aby zabezpečil použitie zariadení vo filmoch a televíznych reláciach, uviedol Schiller.

Súvisiacie články

Žiadna z týchto stratégií však nieje prekvapením. Každý filmový fanúšik si mohol všimnúť, ako herci používajú macbooky a iPhony, v mnohých svetových trhákoch.

Zdroj: BussinesInsider

Disqus Comments Loading...

Vážení čitatelia a návštevníci portálu MojIphone.sk, pre skvalitnenie služieb používame súbory cookies. Prehliadaním tohto webu tak súhlasíte s používaním týchto súborov.