MojiPhone

Reklamy sú neoddeliteľnou súčasťou sociálnej siete Facebook, ktoré sa zobrazujú nie len v prehliadači ale už nejaký čas aj v mobilnej aplikácii na iOS zariadeniach. Najväčšia sociálna sieť však rozširuje reklamné priestory a podľa renomovaného denníka Wall Street Journal sa už 19. decembra objavia videá, ktoré sa budú spúšťať automaticky po tom, čo sa objavia na obrazovke. Reklamné videá budú pritom dostupné vo webovej verzii, ako aj v mobilnej aplikácii. 

Podľa špekulácií sa v spomínanom dátume ako prvé objaví 15 sekundové reklamné video na film Divergent, ktoré bolo vraj spracované špeciálne pre sociálnu sieť. Používatelia Facebooku boli pritom už nejaký čas pripravovaní na novú formu reklamy tým, že vďaka novej zmene boli zdieľané videá používateľov automaticky prehrávané a v minulom týždni sa podobná funkcionalita dostala do iOS aplikácie.

Zdroj: TheVerge

17. decembra 2013
Fotománia

+