Nové zariadenia Apple, ktoré boli predstavené 9. septembra, opäť zamiešajú mobilným trhom a je isté, že budú silnou konkurenciou pre topmodely s Androidom. Konkurencia, v tomto prípade Samsung, si však je tohto faktu vedomá a tak ihneď tiahne do protiútoku.
Juhokórejský výrobca hneď na druhý deň podpichol svojho súpera z Cupertina výrokom ich niekdajšieho šéfa Steva Jobsa, ktorý vyhlásil, že „nikto si nekúpi veľký telefón“, ktorým on vtedy obhajoval 3,5 palcový displej iPhone. Trendom sa však stalo zväčšovanie uhlopriečok a v Apple nevedeli v tomto smere veľkým Android smartfónom a tabletofónom konkurovať, čo si priznali aj v interných materiáloch, ktoré boli zverejnené vďaka súdnemu sporu so Samsungom.
Teraz však juhokórejský rival ide ešte ďalej a v sérii šiestich videí si uťahuje prakticky zo všetkého, čo sa len dá – od nevydareného prerušovaného streamu z konferencie Apple, cez prítomnosť veľkého displeja u nových iPhonov či zdôrazňuje svoje výhody v podobe softvérových a hardvérových funkcií ako Multi Window, Fast Charging či stylus S Pen. Hlavnými predstaviteľmi je dvojica smiešnych chlapíkov v modrých tričkách, čo je odkaz na „úbor“ zamestnancov Apple Store.
Na tieto videá môžeme mať rozdielny názor – niekomu budú pripadať vtipné, inému zase úbohé a trápne. Faktom však je, že sú efektívnym marketingovým nástrojom a uspešnú marketingovú stratégiu Samsungu v minulosti uznal napríklad aj Phil Schiller, viceprezident Apple pre marketing.
Zdroj: 9to5mac.com