Anketa Smart Banka 2022 je v plnom prúde a aj vy môžete hlasovať za najlepšie bankové aplikácie na Slovensku. Prvenstvo z minulého roka obhajuje Tatra banka, ktorá svoje portfólio služieb neustále inovuje.
Už dlhodobo svojim klientom ponúka funkcionality, ktoré ju odlišujú od konkurencie. V uplynulom roku sa k nim pridalo množstvo ďalších. Poďme si teraz niektoré z nich bližšie predstaviť.
Odľahčená verzia aplikácie
Inovovaná verzia populárnej mobilnej aplikácie Tatra banka priniesla možnosť výberu medzi Lite a Full verziou. Odľahčená verzia vznikla najmä kvôli lepšiemu prehľadu a jednoduchosti. Výborne sa hodí pre tých, ktorí využívajú len základné funkcionality aplikácie. Rýchlo a jednoducho v nej nájdete presne to, čo potrebujete pre každodennú správu financií.
Dáta banky ukázali, aké funkcie používajú klienti najčastejšie. Je to kontrola zostatku na účte, zadávanie platby a kontrola pohybov.
Na základe týchto informácií je náležite upravená aj domovská stránka odľahčenej verzie, dominujú na nej tieto najpoužívanejšie prvky. Ak sa neviete rozhodnúť, ktorú verziu aplikácie zvoliť, nemusíte sa obávať. Verziu si totiž môžete kedykoľvek zmeniť v nastaveniach.
Digitálna debetná karta a nový Spending report
Ak si otvoríte nový bežný účet online alebo priamo cez aplikáciu Tatra banka, ihneď k nemu dostanete aj digitálnu debetnú kartu. Pokiaľ si ju pridáte do Google Pay či Apple Pay, môžete ju rovno využívať aj na bezkontaktné platby v kamenných prevádzkach či na internetové nákupy.
Hlavnou výhodou tohto riešenia je, že platiť môžete prakticky okamžite po otvorení účtu a vôbec nemusíte čakať na príchod svojej fyzickej platobnej karty. Ak si otvárate svoj nový účet priamo na pobočke, dostanete k nemu hneď na mieste bez čakania aj fyzickú kartu.
Vylepšený bol aj Spending report. Pribudla možnosť výdavky a po novom aj príjmy kategorizovať na základe detailnejších štítkov. Skvelou správou je, že viac ako 90 % transakcií klientov je kategorizovaných automaticky. Súčasťou nového Spending reportu je aj možnosť zvoliť si vlastný začiatok mesiaca.
My Benefit a My Doctor
Unikátna služba My Benefit prináša pre držiteľov kreditných kariet atraktívne zľavy u vybraných obchodníkov formou cashbacku. Aktuálnu ponuku zliav jednoducho nájdete v aplikácii Tatra banka v časti My Benefit
Vďaka službe My Doctor môžete mať lekára k dispozícii prakticky neustále. Klienti môžu využívať aj služby pre zvládnutie pandémie COVID-19 a jej následkov. Ide napríklad o online konzultáciu, hotline so zdravotným personálom, zvládnutie úzkosti a stresu z pandémie a podobne.
Okamžité platby
Horúca a očakávaná novinka v slovenskom bankovníctve je konečne tu. Oficiálne bola spustená len 1.2.2022 a Tatra banka bola jednou z mála bánk, ktorá túto skvelú službu priniesla hneď od začiatku.
“Okamžité platby majú potenciál nahradiť časť kartových alebo hotovostných transakcií. Klienti ich môžu využiť pri platbách v kamenných obchodoch, pri nákupoch na internete – pričom tovar alebo služba, za ktoré budú platiť, im budú sprístupnené okamžite. K ďalším príkladom využitia okamžitých platieb patria opravárenské služby alebo opatrovanie detí. Pri tomto type služieb zväčša poskytovateľ vyžaduje úhradu okamžite.”
Simona Miklošovičová, hovorkyňa Tatra banky
Ďalšie skvelé funkcie, ktoré banka ponúka už dlhšie
Zabudnúť samozrejme nesmieme ani na funkcie, ktoré tu síce už nejakú chvíľu sú, no bola by škoda ich nespomenúť. Skvelou je napríklad výber hotovosti z bankomatu mobilom, čo sa hodí v prípade, že keď pri sebe nemáte platobnú kartu.
Klienti si môžu priamo v aplikácii zmeniť limity na karte či vygenerovať jednorazovú platobnú kartu pre platby na internete. Banka myslela aj na tých, ktorí zvyknú zabudnúť PIN ku svojej karte, aplikácia vám ho dokáže zobraziť tiež.
Pre otvorenie viacerých produktov už nemusíte vôbec navštíviť pobočku banky, zvládnete to rýchlo a pohodlne online z pohodlia domova. Klienti sú už dlhšie spokojní aj s chatbotom Adamom a k dispozícii majú aj službu Tatra banka VIAMO, vďaka ktorej môžu posielať peniaze priamo na telefónne číslo.