K Vianociam patria (okrem iného) aj vianočné reklamy. Aj keď sa stále viac skloňujú skôr ich negatíva, ako ich dĺžka a frekvencia počas filmu, cez vianočné obdobie vždy reklamy trošku klesajú. Práve na vianoce však majú aj inú úlohu, navodiť atmosféru a pripomenúť nám, že VIANOCE sú úž tu.
A keďže dnes SÚ VIANOCE, pripravili sme si pre vás výber TOP vianočným reklám tohto roka. Spravte si pop-corn, pohodlne sa usaďte, a pripravte sa na vianočnú atmosféru. Práve totiž prichádza!
LIDL Slovensko
Začneme slovenskou scénou. Reklama od reťazca LIDL Slovensko sa stala akousi neoficiálnou reklamou žien, ktoré tvoria vianoce. A nemýli sa. Len sa zamyslime, čo všetko ženy robia preto, aby vianoce boli vianocami. Tak im to teda skúsme v tento sviatočný deň vrátiť a postarajme sa my o ich pohodu. A vlastne, prečo iba na vianoce?
Pilsner Urquell
Aj česká scéna má na poli reklám niekoľko zaručených trhákov. My sme vybrali jednu z podľa nás, najemotívnejších reklám tohto roka. Výrobca piva v ňou poukazuje na to, že na tradíciách záleží. A tento krát nemyslí iba tradíciu českého pivovaru. Ukazuje, aké dôležité je udržiavať rodinné puto a vzťahy. Aby ste mohli prežiť v pokoji a láske „Tie pravé Vianoce“.
Sainsbury’s
Druhá najväčšia sieť supermarketov vo veľkej británíi, Sainsbury’s, majú rok čo rok veľmi kreatívne reklamy na vianoce. Tento rok nebol výnimkou. V pekne spracovanej 3D animácií zistíte, že vianoce sú síce obrovský zhon, stres, množstvo myšlienok a problémov, ako napríklad zariadiť ideálny darček. Nesmieme však pri tom zabúdať na to, že hlavné na sviatkoch je byť s rodinou, a zdieľať všetky radosti s nimi, a to aj napriek predvianočnému stresu.
Coca-Cola
Vianočné reklamy spoločnosti Coca-Cola patria rok čo rok k tým najlepším, a najemotívnejšim. Ani tento rok klasik nesklamal. Reklamu na tohtoročné vianoce ste mohli vidieť napríklad aj v sieti kín. Chlapec v nej rozdáva radosť vďaka Coca-Cole, a to všetkým, ktorý majú pred vianocami jedno spoločné – stres. A čo s poslednou fľaškou, ktorá chlapcovi ostala? Ujde sa snáď aj Santa Clausovi?
McDonald’s
Juliette je hračka, ktorá nechcela byť na vianoce sama. A i keď každý deň sedela vo výklade, aby zaujala vianočných nákupcov, nepodarilo sa jej to. A tak každý deň sledovala z okna výkladu McDondald’s, kde sa pred vianocami stretávalo množstvo ľudí, a v dobrej nálade vychutnávalo ich jedlo. Juliette sa tak 24.decembra rozhodla, že si nájde svoju „rodinu“ sama. Podarilo sa jej to?
Apple
A na koniec sme si nechali klasiku, spoločnosť Apple. Tá na vianoce väčšinu svojich reklám zameriava na jedno, vzťahy. A tento rok nebol výnimkou. Frankenstein, alebo ak chcete „Frankie“, chce zdieľať svoje nadšenie z vianoc s ostanými. A prečo sa rozhodne zaspievať pri veľkom vianočnom stromčeku na námestí koledu. Ľudia sú však známi tým, že majú predsudky. Ale o čom by boli vianoce, ak by neboli zázraky?