Direct banka ZUNO počas víkendu vylepšovala svoje mobilné bankovníctvo ZUNO Mobile Banking. Pribudli nové funkcionality, ktoré sa týkajú úvodného menu, prehľadu o účtoch a kartách, zobrazovania pre tablety s Androidom či internetových platieb.
Spravovanie peňazí cez mobilné zariadenia bude o niečo jednoduchšie, užívatelia mobile bankingu získajú ešte väčší prehľad o svojich peniazoch a finančných operáciách. „Naša mobilná aplikácia je založená na intuitívnom princípe. Počet jej stiahnutí nás utvrdzuje v tom, že sme urobili dobre. Ale doba sa vyvíja rýchlo a stále je čo vylepšovať. Veríme, že tieto zmeny prinesú našim klientom ešte väčšiu pohodu a komfort,“ hovorí Andrej Čársky, šéf vývoja produktov a elektronického bankovníctva direct banky ZUNO.
Banka sa však rozhodla doplniť do menu aj novú nezvyčajnú jazykovú mutáciu. Je ňou východniarčina. „Náš tím ľudí sa rýchlo nadchne pre netradičné a vtipné nápady. Tak to bolo aj v tomto prípade. A keďže východniari tvoria nezanedbateľný počet našich klientov, rozhodli sme sa pre nich vytvoriť túto odľahčenú verziu. Nech to nie je len o peniazoch, ale aj o zábave,“ dopĺňa Andrej Čársky. „Východniarčina je dostupná pre klientov, ktorí používajú účet Plus.“
Prehľad zmien v mobile bankingu
- lepší finančný prehľad na welcome page a detaily kariet
- tlačidlo pre zavolanie do kontaktného centra bez nutnosti zadávania čísla
- lepšie zobrazenie aplikácie ZUNO Mobile Banking na tabletoch s Androidom
- zobrazenie stavu plnenia kritérií platieb kartou a kreditkou pre účet Plus zadarmo
- možnosť zmeny účtu na účet Plus priamo cez mobile banking
- Pre klientov s účtom Plus:
- možnosť odpovedať na platbu a vytvoriť novú platbu s vopred vyplnenými údajmi
- možnosť povoliť/zakázať internetové platby rýchlejšie – priamo cez ZUNO Mobile Banking
- možnosť zvoliť si východniarčinu ako používateľský jazyk